maandag 14 mei 2012

Mijn scrapmaatje op bezoek :o)

Het voorbije weekend kwam mijn scrapmaatje Carine, haar man en dochter op bezoek. Oooh wat was het weer een dagje met een gouden randje, steeds maar weer blijkt hoeveel wij gemeenschappelijk hebben!
Telkens wanneer ik haar ontmoet, verwent zij mij met ongelooflijk leuke en mooie cadeautjes :o)
Eerst deze hanger met kaart, ik heb het meteen een plekje in de woonkamer gegeven.
Dit pakketje vol met yummie stuf :o))

Meteen de volgende dag heb ik deze kaart gemaakt met enkele spulletjes die in het pakketje zaten.
Bedankt Carine, Danny en Kimberley voor jullie hartverwarmende vriendschap!!

7 opmerkingen:

  1. Heel kostbaar zo'n vriendschap! En wat ben je heerlijk verwend Nora door jouw vrienden. Inderdaad een ontzettend yummie pakketje met leuke spulletjes.
    Wat leuk dat je er meteen zo'n heel mooie kaart mee hebt gemaakt!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad. Mooi kaartje, heel verfijnd!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig om zo'n vriendin te hebben! Jij bent lekker verwend en het kaartje is een echte beauty geworden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me fantastisch om zo een scrapvriendin op bezoek te krijgen. En je wordt nog eens heerlijk verwend ook! Jouw kaart is prachtig! Heel erg feestelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk hoor! Zo'n vriendin moet je gaai slaan!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zeg !
    Je bent zelf ook zo'n lieverd dus je verdient dat ! Je hebt een erg leuk kaartje gemaakt met je nieuwe spulletjes !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij bent lekker verwend met mooie spulletjes, je kaartje is ook heel mooi.

    groetjes jolande.

    BeantwoordenVerwijderen