dinsdag 7 december 2010

Award ontvangen van Christa en nog een keertje van Enny

Deze award heb ik ontvangen van Christa, heel erg bedankt! Ik vind het een hele eer (bloos, bloos). Nu moet ik 8 dingen over mezelf vertellen, ai ;o)

1. Ik ben zoooo trots op mijn zoon die aan het opgroeien is als een attente en lieve jongeman.

2. Ondertussen ben ik al 19 jaar gelukkig getrouwd.

3. Wij hebben 1 huisdier Oscar(reke), die momenteel zijn winterslaap houdt in onze tuin .... nee, nee, wij mishandelen hem niet want ons Oscarreke is een landschildpad.

4. Kan genieten van een lekker glaasje wijn.

5. Ik ben snel ontroerd door een lief gebaar (lees bleitsmoel)

6. Omdat ik steeds koude voeten heb slaap ik met bedsokken aan :o)

7. Graag wil ik mij omscholen en zo een creatieve job zoeken

8. Ik ben blij dat ik aan punt 8 ben want ik vind het moeilijk om over mezelf te praten ;o)


Normaal moet ik deze award doorgeven aan 8 mensen. Dit is zo moeilijk want ik vind dat er zoveel blogs met stijl zijn. Dus daarom, iedereen die hem wil, mag hem hier nemen.
Ik heb hem nog een keertje gekregen van Enny, dankjewel!!

5 opmerkingen:

  1. Ik ben dol op schildpadden, ik lust ook graag een glaasje wijn, ben ook een bleitsmoel en de bedsokken liggen bij mijn pijama :)
    Proficiat met je award !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je award, Nora! Leuk te lezen die 8 puntjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je award..hij is welverdiend.
    Ook al vind jij het niet leuk om over jezelf te vertellen, wij bloggers vinden het wel erg leuk om het te lezen, hihi. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé Nora, wij hadden vroeger ook een schildpad in de tuin... :) Na de winter groef onze hond ze altijd uit, omdat we ze niet vonden.... :))))
    Ik heb ook iets voor jou, kijk maar op mijn blog ! Zo blijven we bezig hé ! Jouw kaartjes zijn prachtig !!! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen