vrijdag 10 december 2010

Leuke post en bloemstuk gemaakt

Deze week bracht de sint de tag die ik gewonnen heb bij Anette, nog eens bedankt meid! In het echt is hij nog mooier en ik kreeg er ook een blanco tag bij en de beschrijving, dus die ga ik zeker ook een keer maken.

Het was lang geleden maar op verzoek heb ik ook nog een keer een workshop gegeven aan de dames van het KAV Aartselaar. Dit is het geworden, een tafelstukje met droogmateriaal voor de kerst. Alles dames hadden heel hard gewerkt (helaas heb ik geen foto van ze in actie) en gingen met hun eigen creatie naar huis.

13 opmerkingen:

  1. Knap hoor!
    Leuk hé dat bloemschikken!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag heb je gewonnen en wat een prachtig bloemstuk heb je gemaakt. Dus ook dat heb je in je vingers..heel kanp!! Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jouw tafel is alvast met de feestdagen goed versierd. Mooi bloemstuk
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk is dat om te doen he..bloemschikken? in de vakantie ga ik met de kids weer aan de slag enne, benieuwd hoe je tag gaat worden, die je gewonnen hebt is erg mooi..liefs en goed weekend Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend zeg, je tafelstuk! Heel stijlvol met dat zwart wit groen. Leuk dat je de dames een workshop hiermee kon geven, ze hebben iets prachtigs gemaakt. Je gewonnen tag is ook erg leuk.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, wat een prachtig bloemstuk, zo mooi, knap gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Workshops geven, dat lijkt me niet makkelijk! Heel stijlvol hoor, wat je gemaakt hebt, de kleuren zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi

    wow wat een schitterend bloemstuk!!

    en je tag is ook erggg mooi!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap werk afgeleverd zus ! En Ja, Chantal ik ben de gelukkige die met de feestdagen aan die versierde feesttafel mag zitten ;o)

    groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat ontzettend leuk ! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig bloemstuk !
    Leuke tag !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooi bloemstuk Nora! Je bent heel veelzijdig :) En je gewonnen tag is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi bloemstuk ,je hebt duidelijk meerdere talenten !

    BeantwoordenVerwijderen